Monday, August 17, 2009

Ingatkan tersilap pakai kepala lutut! Rupa-rupanya .....

Ya, rupa-rupanya tersilap pakai kepala surat! Ingatkan silap terpakai kepala lutut! Buat malu dan nampak sangat dia sengaja mencari-cari alasan semata-mata dan menyangkakan kita semua ni serupa macam dia yang tidak tahu membezakan antara kepala lutut dan kepala hotak!

Samada dia gunakan kepala hotak atau kepala lutut, nampak seropa sahaja - kerana memang begitulah kebiasaannya mereka masuk campor dalam urusan pentadbiran masjid dan surau selama ini. Satu Malaysia; Semua orang kampong dah tahu!

"Saya mengakui kesilapan itu. Tidak sepatutnya saya menggunakan kepala surat kementerian berkenaan (untuk tujuan tersebut),"

Setiausaha politik kepada Menteri Wilayah Persekutuan mengakui tersilap menggunakan kepala surat kementerian berkenaan yang dihantar kepada ketua Umno bahagian di negeri tersebut, berhubung pelantikan ahli jawatankuasa masjid di kariah masing-masing.

Sazali diminta mengulas kenyataan ahli Parlimen Titiwangsa, Dr Lo' Lo' Ghazali yang membantah sikap Menteri Wilayah Persekutuan yang didakwanya mencampuri urusan hal ehwal agama Islam di Wilayah Persekutuan.

Dr Lo' Lo' mendakwa, ia dilakukan melalui surat yang ditandatangani oleh setiausaha politik menteri berkenaan yang dikatakan ditujukan kepada JAWI berhubung penyusunan semula pentadbiran masjid dan

No comments:

Post a Comment