Friday, August 14, 2009

Pu**mak punya Melayu

500 orang sedang berkumpul?

Bahasa menunjukan bangsa ! dan beginilah jenis bangsa bangsat yang menganggotai perhimpunan bangsat pada pada 11 Ogos lalu di Bangunan Umno Ipoh. Mereka adalah NGO dan kontraktor Melayu seluruh Perak yang begitu bangsat mengharapkan projeklah kononnya!

Perhimpunan tersebut bertujuan menyokong (baca membodek) kenyataan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yasin bahawa Anwar Ibrahim adalah Pengkhianat Bangsa, di hadapan bangunan Umno Perak, Ipoh - kononnya telah berjaya mengundang kehadhiran lebih 500 orang - ketawalah dulu sebelum [klik sini] dan lihatlah gambar-gambar disitu dan kalian boleh hitung dengan jari tangan dan kaki sahaja bilangan yang hadir!

Lihatlah muka-muka mereka itu. Bahawa, muka-muka inilah yang buat havoc di ibupejabat DAP di Taman Istana Ipohraya tempohari!

Bahasa menunjukan bangsa.Hanya bangsa
yang bangsat menggunakan bahasa yang
kesat tidak bertempat

Gambar-gamabar diatas adalah paparan dari blog pro Umno tersebut dan sekarang cuba kalian bandingkan dengan gambar-gamabar banner dan kain rentang (bawah) yang saya rakamkan melalui entri saya di sini tempohari, tentu kalian akui bahawa poster dan kain rentang yang digunakan di kedua-dua tempat berasingan itu adalah dari bahan yang sama

Ketika saya datang, mereka ini sudah pun berambus dan meninnggalkan poster dan kain rentang yang menggunakan bahasa yang sangat kesat dan memalukan ummat Melayu.

No comments:

Post a Comment