Wednesday, August 19, 2009

Rohaizat : Penyamun Tarbus

Timbalan Pengerusinya, Datuk Wan Ahmad Wan Omar berkata, dari segi undang-undang tiada masalah bagi Rohaizat untuk bertanding dalam pilihan raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir. Hoorey! Rohaizad layak bertanding!

Walaupun dari segi undang-undang SPR , Rohaizat layak bertanding , nampaknya Badan Disiplin Umno lebih tegas daripada SPR kerana badan tersebut pernah menghalang Ali Rustam bertanding merebut jawatan Timbalan Presiden Umno kerana skendal rasuah.

Tetapi apakah rakyat di Permatang Pauh akan sanggup menerima Penyamun Tarbus macam Rohaizat yang semua orang dah tahu bahawa dia telah melesapkan wang koperasi Pekebun Getah untuk diangkat menjadi wakil rakyat rakyat mereka?

Apakah kaki songlap dan penyamun tarbus sahaja yang layak menjadi pemimpin dalam Umno/BN ? Rohaizad telah menzalimi Koperasi Pekebun Getah dengan melesapkan wang berjumlah RM161,000.00. Maka janganlah kamu cenderung terhadap mereka yang melakukan kemungkaran seperti itu kelak kamu disambar api neraka!

No comments:

Post a Comment