Wednesday, September 23, 2009

Biarkan Umno Mampuh!

"Saya sudah bosan dengan helah bermadah daripada Pemuda Umno... kenapa tidak mengatakan persetujuan untuk mengadakan pertemuan?" kata beliau di sini

Tuan Guru Nik Aziz memang sudah lama bosan! Bukan hanya bosan kat Umno, bosan dengan puak-puak yang degil mahukan muqabalah.Dengarlah nasihat Mursyidul ‘Am tu.

Saya ada menerima ucapan Selamat Hari Raya yang lepas yang bunyinya : Satu dua tiga empat- Hati Raya makan ketupat.Lima enam tujuh lapan, salah silap harap maafkan.Sembilan sepuluh - Biarkan Umno mampuh!

4 comments:

  1. Majlis Rumah Terbuka

    Assalamualaikum WTB dan Salam Sejahtera,

    kesempatan ini Kak Midah dengan penuh rendah hatinya ingin menjemput

    ke Majlis Rumah Terbuka yang akan di adakan seperti berikut :


    Tarikh : 27 Sept 2009 (Ahad)

    Masa : 11.00 pagi -4.00 petang

    Tempat : Kediaman Saya

    Lot 70431 Kg tersusun,

    Jln Gopeng,

    31000 Batu Gajah

    dipersilakan semua untuk hadir

    kekediaman Kak Midah bersama keluarga.

    Kak Midah

    Ipoh


    p/s: Kak Midah menjemput semua 'followers' Kak Midah diruangan ini agar kita dapat bertemu dan beramah mesra pada hari tersebut. sampai jumpa nanti ya.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum...
    salam perjuangan...
    saya selalu bkk blog ni...
    kalau boleh... senaraikanlah blog saye kat senarai blog kat blog ni...
    takbirrr....

    ReplyDelete
  3. GUA HORMAT LU BRO, KAK MIDAH PUN AJAK RUMAH TERBUKA

    ReplyDelete
  4. Tu la contoh berpolitik cara sihat. Sesama Islam hendaklah sama hormat. Bukan kafir mengkafir.

    ReplyDelete