Sunday, September 27, 2009

Pengerusi SRR rupanya OKU

Anuar Hasyim , bekas setiausaha akhbar MB Perak DS Nizar menulis dalam blognya : Kesangsian Pakatan Rakyat terhadap tindak-tanduk SPR memang ada asasnya. Bagi PR, jika SPR telus dan adil, sudah tentu BN akan mengalami kekalahan yang teruk. Kesangsian mengenai ketelusan 4,604 undi pos di Bagan Pinang memang wajar. Baca lagi di sini

Cuma teman nak menambah kater tentang adanya rungutan orang ramey yang mengatakan bahawa Tan Sri Abdul Aziz Mohd. Yusof , Pengerusi Suruhanjayey Pilihan Rayey (SPR) ini adalah seorang OKU.

Teman pun turut mikio habih pasey ape demer (perpuok UBN) melantik oghang OKU ini jadi pengerusi SPR ; tak ader ker oghang yang biasey yang cukup sifat untuk dilantik?

Ghuper-ghupernyey baru teman faham, sebab apey selamey ini, sejak dulu, kini dan selameynyey, demer memang suker hok jenih macam tu ; pilih jenih OKU - Oghang Kuat Umno!

1 comment:

  1. assalamualaikum...
    saye ni selalu bukak blog saudara..
    saye ni juga seorang blogger yg masih muda... kalau boleh, senaraikanlah blog saye di senarai pautan blog saudara agar blog saye lebih komersal..
    saya tidak memaksa...
    takbirr...

    demokrasi93.blogspot.com

    ReplyDelete